2010. szeptember 22., szerda

Bukarest Parádé

Jöjjön egy kis helyzetjelentés a Bukarest Open ATP 250-es Challenger tornáról... Na jó a Hanescu-Granollers és a Seppi-Ungur csata már kezdett egy színvonalasabb tenisz meccsre hasonlítani, így még nem szólom le őket teljesen. Születtek érdekes eredmények, de ahogy az elején is említettem, itt jobb nem meglepődni. Azt eddig is tudhattuk, hogy Seppi bármit képes elveszíteni, és a tűző napra kidobott mackósajtban több a tartás mint Fognini-ben, de Gimeno-Traver bukása még úgy is meglepett, hogy 2 hónapja már kikapott Berlocq-tól 3 szettben...Phau ismét teljesen kiszámíthatatlan, tegnap nyert, de ma egy petákot se tennék rá, hogy ismét a jobbik arcát mutatja. Criovi és Chardy sima győzelme egy kicsit meglepő, bár a franciában benne van a jó eredmény lehetősége, Criovi viszont csak Ventura ellen tud emberkedni...
Videó szinten az első két meccset néztem csak hosszabban, ott annyira elment tőle a kedvem, hogy a két fő találkozóba csak bele-bele lestem. A Volandi-Kubot párosítás már ott érdektelenné vált, mikor elolvastam a lengyel egyik nyilatkozatát, miszerint hátproblémái vannak és semiképpen sem szeretné veszélyeztetni a páros versenyt és a Távol-keleti túráját. Innentől sok jóra nem számítottam és Q-bot tett is róla, hogy több meccsét ne akarjam megnézni mostanában. Addig oké, hogy páros játékos és kívülről a vonal mellé üti a labdát a megszokás miatt, de a stadionból csak nem kéne kicsapkodni. Katasztrófa volt amit művelt, az olasznak annyi volt a dolga, hogy játékban tartsa a labdát és ez 1-2 ütésen belül biztos pontot jelentett. A teljes unalomba fulladástól Volandri szenzációs egykezes fonákjai mentettek meg, azok nélkül tuti bealudtam volna. Viszont Granollers ellen ennél sokkal több kell, mert ott nem 10 másodpercig fognak tartani a labdamenetek.
A másik gyöngyszemben amihez teljes terjedelemben szerencsém volt  Copil és Vagnozzi gyűrték egymást. Azt sejtettem, hogy Fabio Cannavaro nem sokáig húzza Dubai-ban, de azt legrosszabb álmaimban sem képzeltem, hogy újra hajat növeszt, feltol egy kis szemránckrémet és beáll teniszezni Marius Copil álnéven.    http://www.kepfeltoltes.hu/view/100922/copil_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szval a jó öreg Fabio az új útlevél szerint 20 éves, de a pályán mutatott viselkedése alapján 15-nek saccoltam. Ha valami nem sikerült úgy behisztizett, mint egy kisbaba, csak nála a mákos tej se használt volna... Pedig jó kis egykezes fonákja van, és hatalmasat szervál, de normális tenyeres és mentális erő nélkül mindig így fog járni, még egy Vagnozzi kaliberű ellenfél ellen is. Az első szettben 3-2-nél brékelt, de nem tudta megtartani, majd adogathatott a játszmáért, ekkor semmire veszítette el a szervagémet, majd a tie brékben is kétszer volt mini előnyben de végül simán bukta. A 2.szett ismét brékelőnnyel kezdődött, de utána jött újfent a süllyesztő. Mindenesetre Vagnozzi is csak ezt a kört élte túl, mivel pocsékul szervált és a labdamenetekben sem volt a helyzet magaslatán. Chardy ma kivégzi...
Hanescu első szettjébe belenéztem, akkor úgy tűnt nem lesz gondja, főleg a hálónál volt nagyon magabiztos, szinte mindig megnyerte a pontot mikor felment. Hogy utána mi történhetett arról fogalmam sincs (persze van ám, de megfogadtam hogy a bunda kifejezést ezen a blogon csak ruhanemű megjelölésére használom), de a 3.szettre teljesen szétesett.
A 2.körben újfent nem várható eget verő színvonal, de nemsokára összejöhet már egy Montanes-Chardy vagy egy Granollers-Starace, addig meg csak kibekkeljük valahogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése