2010. szeptember 4., szombat

USO 5.nap-Az igazi sportember




Gilles Simon-Philipp Kohlschreiber  4-6 6-3 1-6 6-1 6-3
A meccs előtti felvezetésnél tudtam meg, hogy a francia hajnalban apuka lett, megszületett kisfia Timothée.Innentől el is kezdtem temetni, mondom minek hajtson ezen a meccsen, mikor mehetne haza a kisfiához is.Főleg úgy, hogy a következő kör 2 nap múlva lesz, és Nadal jön szembe.Az első 2 szett után abban is biztos voltam, hogy le van beszélve a meccs, és az 5.szettben simán nyer Kohli.Az lett volna a logikus.De a francia másként gondolta,megcáfolta minden összeesküvés elméletem, és a maga javára fordította a meccset, úgy hogy kétszer is szetthátrányban volt.Eddig is nagyon szerettem Simon-t a játéka miatt, de most emberileg is nagyon becsülöm.Azért nem lehetett könnyű a meccsre koncentrálni, mikor annál sokkal fontosabb dolog is történt aznap...
A meccs nagyon egyszerűen alakult, az 1. és a 3.szettben Simon teljesen indiszponált volt, sokat hibázott, és abszolút nem volt erő az ütéseiben, Kohli teljesen nyugodtan tudta folyamatosan megkontrázni.A 2. és 4. játszmában a francia sokkal agresszívebb volt, nagyon keményen ütött, ami nem feküdt a németnek és rengeteg hibával tudott csak reagálni.A döntő szettre Simon megtartotta az agresszív játékát, Kohli pedig nem tudott váltani, így gyorsan brékhátrányba került.Simon pedig remekül adogatott, végigvitte a szetten az előnyt és megérdemelten játszhat Nadal ellen.És ami a legfontosabb:úgy néz ki Gilles visszatért a tenisz vérkeringésébe, nagyon sikeres évzárást várok tőle, sok nagy skalp begyűjtésével....


A válogatott meccs miatt a többi párosításba csak érintőlegesen néztem bele:Llodra az első szettben megpróbálta az alapvonalról megverni Hanescu-t, hát az nem nagyon ment, de a tie break-ben ismét szenzációs volt.Aztán a 2.szettben ismét ápolni kellett, így utána sokkal gyakrabban megfordult a hálónál, nem csak az alapvonalnál szórakozott.Brown egy szettig tudott olyan jól szerválni, hogy meccsben tartsa magát, de onnantól Murray simán elütögetett mellette.Mannarino teljesen súlytalan volt, egy pillanatra sem volt esélye, így nem derült ki milyen formában van Verdasco.Benneteau átvette a meccs irányítását, szerintem meg is fordította volna, ám ekkor megsérült, így fel kellett adnia...Harrisonék öldöklő csatát vívtak, sajnos a fiatal amerikai elizgulta a végét, de látszik, hogy nagy jövő várhat még rá.

3 megjegyzés:

  1. Hatalmas meccs volt, eddig Best of Us Open nálam. Gondolom felszabadult benne egy kis adrenalin amikor megtudta megszületett a gyerkőc. Kiváncsi vagyok Nadal ellen mi lesz- siet haza, vagy csinálja tökösen?! mert "simán "verhető lenne a spanyol szvs, ha kohli elleni arcát mutatja...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg nem lesz esélye Simonnak Nadal ellen, ha Rafát nem fogja zavarni a vízhólyagos talpa. Azért Kohlschreiber meg Nadal messze nem ugyanaz a szint.

    VálaszTörlés
  3. Én is amondó vagyok hogy Nadal simán továbbjut majd.Ha Simon nagyon felszívja magát akkor maximum 1 szettre lehet jó, de ahhoz tökéletesen kell szerválnia.
    Nadalnak csak Murray az ellenfél, viszont az érdekes meccs lesz majd

    VálaszTörlés