2010. szeptember 1., szerda

Vak sötétség

Tegnap nagy reményekkel ültem le meccset nézni.Vagyis csak ültem volna...Mert nálunk óriási vihar volt, így az egész lépcsőházban elposszant az áram...Így teljes sötétségbe borult a lakás.A részletek elmesélése nélkül mindenkit megnyugtatok, hogy nem unatkoztunk...De a tenisz kimaradt...
Ha valaki volt olyan szerencsés és látta a meccseket, és éppen ráér, akkor írjon róluk valamennyit...Utólag én is belenézek szinte mindbe, de jelenleg még nincsenek fennt az eurosport playeren...
ui: Na Te ciprusi fenomén, kellett neked bohóckodnod múlt héten????

7 megjegyzés:

  1. Hát én a tenisz szakértőtől nagyon távol állok, de leírom mit láttam tegnap:

    Troicki - Djokovic:
    Djoko vereséget érdemelt volna nagyon gyengén játszott, hatalmas lehetőségeket adott Troickinek (dupla break előnnyel vezethet volna a 4. szettben), de nem tudott ezzel élni. Az utolsó szettben, ahol Troicki látványosan nem akart játszani, még úgy is volt esélye, hogy ennél is szorosabb szettet játsszon.

    Nalbandian - De Voest
    Az argentinnak nagyon komoly esélye volt, hogy megverje magát, egy parádés megoldás után legalább egy hiba következett. Ha egy kicsit is jobb az ellenfele, akkor simán kikapott volna, a dél-afrikainak talán 2-3 megoldását tudom felidézni. Igaz nem néztem végig, de mikor lekapcsoltam a TV-t break hátrányban volt a döntő szettben Nalbandian.

    Stepanek - Benneteau
    Komolyan mondom a francia az egyik kedvencem lett a meccs után (mondjuk nyertem is rajta). Hatalmasat küzdött, mikortól néztem (a 3. szett vége felétől) látszott rajta, hogy egyáltalán nincsen jól sápadt volt, aminek meg is lett az eredménye, a következő szettben ki is tette, ami benne volt... Így is break hátrányból nyerte ezt a játszmát. Mondjuk voltak nagy mákjai, de így is szerintem megérdemelt volt a győzelme. Pedig a cseh nem játszott olyan rosszul, főleg a második szervákat támadta meg nagyon jól.

    Volna még plusz egy kérdésem döntő szettben, hogyhogy tie-al dőltek el a meccsek tegnap?

    VálaszTörlés
  2. A grand slam versenyek közül egyedül itt, a US Openen van rövidítés a döntő szettben is. (Egyébként én a másik három GS-en is bevezetném.)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a leírásokat!
    Én egy köztes megoldást választanék, szval ne legyen tie break hanem játszanak mondjuk 15ig, és ha 15-15 lesz akkor jöhet egy rövidítés.Mert ez egyrészről fokozná a döntő szett izgalmait, viszont nem kellenne olyan maratoni meccset játszani mint az Isner-Mahut.
    Persze ha tie lenne egyből az az esélytelenebb játékosokat segítené, mert nagyobb esély van, hogy megverj egy Federert tie brékben, mint hogy egy döntő szettben elvedd az adogatását...

    VálaszTörlés
  4. Köszi az infót! Igazán nincs mit, gondoltam majd megrakom, hogy a második körbe kiesik Djoko, de Petzschner ellen inkább az áááá dehogy kategória.

    Szerintem még az is jó megoldás volna, ha teszem azt a negyeddöntőig tie break döntene az 5. szettben, azután viszont nem.

    VálaszTörlés
  5. Ott a pont! Ezzel én is kiegyeznék!
    Djoker ellen nem merek rakni, az első jó ellenfél majd kiveri, de ahhoz tényleg jó kell, nem a Pöcsfej...Én Fishre szavazok.Ő benne látom a lehetőséget, de a 4.körtől kezdve minden továbbjutás ajándék a szerb számára.

    VálaszTörlés
  6. djokovic meccsével kapcsolatban megjegyezném, hogy hogyha jól tudom akkor djokovic nagyon nem bírja a meleget. Pedig tegnap 35 fokban játszott, ez is okozhatta a nehéz meccsét.

    üdv,
    ab_aevo

    VálaszTörlés
  7. Jól tudod ab aevo, Djokovic különösen nehezen viseli a nagy meleget és a magas páratartalmat, tegnap is ezért lézengett a 2. és a 3. szettben.

    VálaszTörlés